keskiviikko 11. helmikuuta 2015

Atc-vaihto

RaijaAnnikki lähetti minulle kirjeen myöskin. Hän lähetti minulle neljä atc-korttiaan. Varasin ensin yhden bambi-kortin, mutta jäi vaivaamaan niin paljon tuo yksinäinen bambi, että piti palata sivuille myöhemmin varaamaan bambille kaveri.

Minulla on sinulle sanottavaa 1/4

Minulla on sinulle sanottavaa  3/4

Silitä minua

Lapsen aika

Kortin taustakin on todella upea

Voi että olen onnessani näistä korteista. Kunpa oppisin laittamaan hyviä tekstejä omiinkin kortteihini samalla tavalla kuin nuo bambit puhuttelevat.
Kiitos ihanalle RaijaAnnikille näistä aarteista.

2 kommenttia:

RaijaAnnikki kirjoitti...

Ole hyvä.Minäkin saan välillä etsiä tekstejä eikä meinaa löytyä.Joskus sitten "nappaa".Minullakin on siinä vielä paljon haastetta. Oppia ikä kaikki.Kiitos myös postista.Kotiuduin juuri ja avasin kiirjeesi.Ihanuuksia täynnä.Tänään en jaksa ennää postailla mutta huomenna .Mukavaa iltaa sinulle ihana ystävä.

Armiida kirjoitti...

Minäkö susien sukua on vapaa, tai nyt varattu sinulle. Laitoin sähköpostia.