lauantai 10. joulukuuta 2016

Ihana yllätys

Teen nyt kolmannen postauksen tälle päivälle. Lupasin esitellä Marja-Riitan lähettämän postin, joka odotteli minua kun palasin Joensuusta. Marja-Riitalla ei ole blogia, joten en voi laittaa linkkiä.

Voi apua, nyt olen velkaa maailmalle todella. Uskomattoman suuritöisen ihanuuden sain jälleen ihailtavaksi.

Kaunis joulukortti

Kortin sisälehdellä on huopainen joulutorttu. Ihana idea.


Sain myös kauniit atc-kortit


Atc "Tahtoo, tahtoo"

Atc "Vastustamaton"

Atc "Ilostunut"

Atc "Jouluiloa"


Lisäksi sain kaikkea ihanaa.....



Suloinen suklaakortti



Voinpa vain todeta, että minua nyt hemmotellaan todella. Olen oikea onnen Enkuli.
Marja-Riitta on taitava askartelija. Upeita nuo postikortit ja aivan uusi idea minulle tuo joulutorttu. Aivan kuin oikea. Ihania ja iloisia myös nuo atc-kortit. Upeaa, miten Joulu hiipii korttien aiheisiin ja jokaisen sydämeen. Kylläpä Marja-Riitta yllätti ja ilostutti minua tällä postillaan. KIIITOOOS

Yritän saada omat postini nyt tiistaihin mennessä maailmalle. Minun lyhyt joululomani nimittäin päättyy tiistaina ja paljon olisi askarreltavaa ja leivottavaa. Joulun aikaan olenkin töissä välipäivät.

Oikein ihanaa lauantaita kaikille.

13 kommenttia:

Susanna kirjoitti...

Kertakaikkisen ihanaa postia sait! Kivaa viikonloppua!

Anonyymi kirjoitti...

Oi, mitä ihanuuksia. Tosi kauniita kortteja ja vielä lisäksi kaikkea nautittavaa, mistä ensi vuoden puolella loihdit vaikka mitä.

*VEKKI* kirjoitti...

Ihania kortteja. Mutta kyllä tuo joulutorttu-kortti on yliveto!

Leena kirjoitti...

Kaunista postia ♥ mukavaa viikonloppua ♥

ritva kirjoitti...

Upeaa postia sait. Mukavaa viikonloppua:)

Tuulikki kirjoitti...

Minäkin tahtoisin yhden tuollaisen vaaleanpunaisen pilven. Voitais sitten yhdessä lumiukon kanssa ihailla pilvien päältä kauniita pakkasmaisemia. Kauniita kortteja.

sirkkis kirjoitti...

Kaunis on saamasi posti. Olen varma, että sinun lähettämä posti ei jää huonommaksi...
Kiitos saamastani ihanasta palautteesta blogissani. Olen siitä ylpeä.
Ihanaa viikonloppua ja joulun odottelua ❤❤

Inspiration, Viltsumari kirjoitti...

Ihana paketti ihanalta ihanalle.
Ihanaa viikonloppua! <3

Silkku kirjoitti...

Ihania ihania juttuja:)

Emilie kirjoitti...

Tuo torttu ei ainakaan lihota :D Ovat ihania kaikki!

Irja Viirret kirjoitti...

Ihastuttavat kortit, oikeaa joulutunnelma... jossakin olen voinut tortun aiemminkin mutta tämä oli hyvä muistutus. Kivaa joulun odotusta Enkuli:)

Jaana H-V kirjoitti...

Voi kun ihania!

sartsa kirjoitti...

Ilostunut tuo kaiken muun ohella hyvän mielen. :)