sunnuntai 26. marraskuuta 2017

Yllätys Siskolta

Työ on tainnut viedä minut aivan mukanaan. Ilavuorojakin on ollut ja illat ovat todella lyhyitä. Kaikki enenrgia on mennyt entisten taitojen palauttamiseen, pitkään työmatkaan ja arjen pyöritykseen. En ole täällä blogimaailmassakaan ehtinyt käymään. Olen nyt yrittänyt rentoutua neulomalla. Siinä ei tarvitse ajatella yhtään mitään.

Viime viikolla sain kirjeen Siskolta aivan yllättäen. Olenkin voittanut TJK-haasteen extra kortin. Aiheena oli Avaimet.
Mietin jo, olenko unohtanut lähettää kortit Siskolle. Muistutelkaa jos unohdan. Pää on niin täynnä ajatuksia, etten taida muistaa nyt tätä "siviilielämää"

Sisko lähetti minulle nämä upeat kortit:

Tjk-extra 43-44/2017 "Avaimet kadoksissa 3/3"

Atc "Kirjopöllö"

Sisko lähetti paljon ihania värejä ja leimattuja kuvia



Olipa hauska yllätys, Nuo leimakuvat ovat kivoja siksi, että niitä on kivaa käyttää, mutta olen todella laiska leimailemaan. Upea halloweentunnelmainen tuo ensimmäinen kortti ja nuo avaimet taisivat olla kadoksissa todella kauan.....
Sisko taitaa muistaa, että olen todellinen pöllöfani ja on tehnyt ihanan pöllökortin minulle.

Kiitos ihana Sisko.

1 kommentti:

Silkku kirjoitti...

Ihania kortteja ja ihania muitakin juttuja:)